Повернення товару
Шановні покупці!
Обмін/повернення та ремонт товарів придбаних в інтернет-магазині «motozvezda.com.ua» здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів». За дотримання умов відповідно до цього закону клієнт оплачує зворотну доставку за чинними тарифами перевізника.
У разі гарантійного повернення інтернет-магазин «motozvezda.com.ua» бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат клієнта за пересилання товару.
Зворотне відправлення товару здійснюється службою доставки Нова Пошта, за адресою, погодженою з менеджером.
При здійсненні повернення товару за допомогою служби доставки клієнт обов'язково має повідомити менеджера Інтернет-магазину номер зворотної декларації за тел.: +38 (050) 605-49-89; +38 (063) 362-46-94; +38 (067) 838-95-20.
При доставці товару клієнту одним із перевізників клієнт зобов'язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, у присутності кур'єра. У разі недопоставки товару, поставки товару неналежної якості тощо клієнт зобов'язаний скласти акт недопоставки/постачання товару неналежної якості прямо на місці отримання замовлення.
Для обміну/повернення товару необхідно надати менеджеру такі дані:
- Причину звернення;
- П.І.Б. покупця;
- Контактний телефон покупця;
- № замовлення;
- Артикул товару;
- Яким чином було отримано товар (служба доставки, кур'єр);
- Місто отримання товару;
- Дата отримання товару;
- Фото/відео.
Звертаємо вашу увагу на те, що при поверненні грошей банківським переказом необхідно повідомити менеджера інтернет-магазину:
- Номер картки;
- П.І.Б. одержувача;
- Заява, написана від руки із зазначенням причини повернення та підписом клієнта;
- Прикріпити до листа копію паспорта.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
- Повернення коштів здійснюється лише на особисту картку платника. Тобто, якщо замовлення було оформлено на одного клієнта, а сплачено з картки іншої особи (друга, члена сім'ї, родича тощо), то кошти повернуться на картку платника;
- Якщо товар був оплачений післяплатою при отриманні замовлення в представництві служби доставки, то повернення здійснюється на особисту картку одержувача;
- При надсиланні товару, не забудьте вкласти в посилку короткий опис дефекту / поломки, а також ваші контактні дані.
- Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після подання заяви про повернення.
*Консультацію щодо процедури обміну/повернення товару ви можете отримати у менеджера за тел: +38 (050) 605-49-89; +38 (063) 362-46-94; +38 (067) 838-95-20