Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це ніколи не пізно виправити :)

Повернення товару

Шановні покупці!

Обмін/повернення та ремонт товарів придбаних в інтернет-магазині «motozvezda.com.ua» здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів». За дотримання умов відповідно до цього закону клієнт оплачує зворотну доставку за чинними тарифами перевізника.

У разі гарантійного повернення інтернет-магазин «motozvezda.com.ua» бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат клієнта за пересилання товару.

Зворотне відправлення товару здійснюється службою доставки Нова Пошта, за адресою, погодженою з менеджером.

При здійсненні повернення товару за допомогою служби доставки клієнт обов'язково має повідомити менеджера Інтернет-магазину номер зворотної декларації за тел.: +38 (050) 605-49-89; +38 (063) 362-46-94; +38 (067) 838-95-20.

При доставці товару клієнту одним із перевізників клієнт зобов'язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, у присутності кур'єра. У разі недопоставки товару, поставки товару неналежної якості тощо клієнт зобов'язаний скласти акт недопоставки/постачання товару неналежної якості прямо на місці отримання замовлення.

Для обміну/повернення товару необхідно надати менеджеру такі дані:

  • Причину звернення;
  • П.І.Б. покупця;
  • Контактний телефон покупця;
  • № замовлення;
  • Артикул товару;
  • Яким чином було отримано товар (служба доставки, кур'єр);
  • Місто отримання товару;
  • Дата отримання товару;
  • Фото/відео.

Звертаємо вашу увагу на те, що при поверненні грошей банківським переказом необхідно повідомити менеджера інтернет-магазину:

  • Номер картки;
  • П.І.Б. одержувача;
  • Заява, написана від руки із зазначенням причини повернення та підписом клієнта;
  • Прикріпити до листа копію паспорта.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

  1. Повернення коштів здійснюється лише на особисту картку платника. Тобто, якщо замовлення було оформлено на одного клієнта, а сплачено з картки іншої особи (друга, члена сім'ї, родича тощо), то кошти повернуться на картку платника;
  2. Якщо товар був оплачений післяплатою при отриманні замовлення в представництві служби доставки, то повернення здійснюється на особисту картку одержувача;
  3. При надсиланні товару, не забудьте вкласти в посилку короткий опис дефекту / поломки, а також ваші контактні дані.
  4. Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після подання заяви про повернення.

*Консультацію щодо процедури обміну/повернення товару ви можете отримати у менеджера за тел:   +38 (050) 605-49-89; +38 (063) 362-46-94; +38 (067) 838-95-20

icon_viber icon_teleg icon_callback