




Опис Колінвал SUZUKI AD110 #PRO "LIPAI"
Колінвал на скутер встановлений для перетворення зворотно-поступального руху поршнів двигуна в оборотний момент, що передається на колесо. При неправильній роботі структурні компоненти колінчастого валу сильно зношуються, що веде до некоректної роботи всього двигуна. Тому потрібно ретельно стежити за їхнім станом. Колінвал на мопед має досить просту будову: пара дисків - своєрідні маховики для обертання валу в потрібному напрямку із рівномірною швидкістю; шатунна шийка для їхнього з'єднання (просто шатун). По центру кожного диска є піввісь із закріпленими підшипниками. Енергія від коленвала передається в генератор, потім через вузол зчеплення коробку передач. Саме знос підшипників – найчастіша передумова до серйозніших ускладнень у роботі двигуна моторолера. Багато користувачів не знають, що можуть вплинути на довговічність підшипників щадним режимом роботи скутера. Секрет у «насосному ефекті», при якому кульки підшипника зношуються у рази швидше. Гранична швидкість обертів двигуна (незалежно від куб.см об'єму) сучасних скутерів приблизно 7 тис. об/хв. При її зростанні відцентрова сила обертання просто викидає масло від куль підшипника, змушуючи працювати їх «всуху», що безсумнівно призводить до швидкого зносу. «Насосний ефект» у підшипнику призводить до його перегріву та руйнування. Як і манера їзди скутериста (ручка газу до максимуму, постійні ривки). Корінний підшипник колінвала просто не може так швидко відреагувати на прискорення, кульки замість кочення прослизають по обоймі, тим самим протирають доріжку, збільшують проміжок у геометричній прогресії.
Основні характеристики Колінвал SUZUKI AD110 #PRO "LIPAI"
Відгуки про Колінвал SUZUKI AD110 #PRO "LIPAI"
Відгуків про цей товар ще не було.