




Опис Колінвал YAMAHA BWS 100 MSU
Колінвал на скутер встановлений для перетворення поворотно-поступального руху поршнів двигуна в оборотний момент, що передається на колесо. При неправильній роботі структурні компоненти колінчастого валу сильно зношуються, що веде до некоректної роботи всього двигуна.
Тому потрібно ретельно стежити за їхнім станом. Колінвал на мопед має досить просту будову: пара дисків - своєрідні маховики для обертання валу в потрібному напрямку із рівномірною швидкістю; шатунна шийка для їхнього зʼєднання (просто шатун). По центру кожного диска є піввісь із закріпленими підшипниками. Енергія від коленвала передається в генератор, потім через вузол зчеплення коробку передач. Саме зношування підшипників - найчастіша передумова до більш серйозних ускладнень у роботі двигуна моторолера. Багато користувачів не знають, що можуть вплинути на довговічність підшипників щадним режимом роботи скутера. Секрет у «насосному ефекті», при якому кульки підшипника зношуються в рази швидше. Гранична швидкість обертів двигуна (незалежно від куб.см обʼєму) сучасних скутерів приблизно 7 тис. об/хв. При її зростанні відцентрова сила обертання просто викидає масло від куль підшипника, змушуючи працювати їх «всуху», що, безсумнівно, призводить до швидкого зносу. Насосний ефект у підшипнику призводить до його перегріву та руйнування. Як і манера ізди скутериста (ручка газу до максимуму, постійні ривки). Корінний підшипник колінвала просто не може так швидко відреагувати на прискорення, кульки замість кочення прослизають по обоймі, тим самим протирають доріжку, збільшують проміжок у геометричній прогресії.
Основні характеристики Колінвал YAMAHA BWS 100 MSU
Відгуки про Колінвал YAMAHA BWS 100 MSU
Відгуків про цей товар ще не було.
Питання та відповіді (FAQ) Колінвал YAMAHA BWS 100 MSU
