




Опис Масляний насос HONDA DIO AF-18/27
Масляний насос на скутер виробники встановлюють по-різному: біля варіатора для з'єднання з колінвалом (непрактичний варіант), в районі заднього редуктора (деякі китайські моделі). Більшість скутерів Honda масляний насос за допомогою троса з'єднаний з ручкою газу. Це універсальна конфігурація. Олія в двигун подається відповідно до навантаження. При повороті ручки газу піднімається голка карбюратора, що провертається в певному діапазоні важіль насоса.
У масляній магістралі може встановлюватися ще фільтр для очищення складу, що змащує. Варто обов'язково оглядати маслопроводи щодо дефектів, патьоків, ушкоджень.
Масляний насос скутера підбирається індивідуально під конкретну модель техніки. Особливості його конструкції визначають тип:
- Шестеренна модифікація. Робоча шестерня (пара) зовнішнього чи внутрішнього зачеплення – це нерегульовані насоси;
- роторна - у корпусі вміщено 2 ротори ведучий (внутрішній) та ведений (зовнішній). Стабільний тиск при всіх частотах обертання колінчастого валу забезпечують регульовані роторні насоси з рухомим статором і регулювальною пружиною. Їхня досконала конструкція відбивається на більшій вартості.
Відгуки про Масляний насос HONDA DIO AF-18/27
Відгуків про цей товар ще не було.
Питання та відповіді (FAQ) Масляний насос HONDA DIO AF-18/27
